تی شرت کلاه دار Nike طرح Red

 

 

تی شرت کلاه دار Nike طرح RED

دارای جنس پنبه ای درجه یک


فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

طراحی بسیار شیک و زیبا



قیمت : 35000 تومان



اگر به دنبال تی شرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تی شرت کلاه دار Nike طرح RED را معرفی می نماییم. طرح ویژه این تی شرت به ویژه کلاه آن نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما در میان دوستانتان خواهد بود. این تی شرت به صورت فری سایز (مناسب سایز L و XL) عرضه شده است.


قیمت : 35000 تومان



ویژگی های تی شرت کلاه دار Nike طرح RED :
-
فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
- دارای جنس پنبه ای درجه یک
- قد تیشرت: 72 سانتیمتر
- عرض سینه: 41 سانتیمتر
- شیک و مورد پسند جوانان
- رنگ بندی: قرمز
- جنس: نخ و پنبه


روش :
برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 35000 تومان
 
برچسب ها : تی شرت کلاه دار Nike , تی شرت , تی شرت پسرانه نایک , پوشاک , تی شرت کلاه دار نایک قرمز , تی شرت قرمز , تی شرت نایک , تی شرت Nike ,

ست بافت مردانه و نه Zigzag

ست بافت مردانه و نه Zigza. این ست لباس فوق العاده شیک و جدید با کیفیت بافت بالا و طرح متفاوت و خاص مناسب زوج های خوش پوش می باشد به صورت فری سایز عرضه شده است.

قيمت : 69000 تومان
هودی خزدار مردانه Red

یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی خزدار مردانه Red با رنگ قرمز و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی پنبه خار خورده و یقه خزدار یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود.

قيمت : 85000 تومان
ساعت LED دیزل - Diesel

ارائه ای مدرن و بی نظیر از کمپانی محبوب دیزل. نهایت زیبایی و ظرافت در کنار کیفیتی استثنایی و ماندگار. ارائه شده در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی در بسته بندی فوق العاده شکیل.

قيمت : 49000 تومان
شلوار اسلش مردانه Bandy

از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها شلوار اسلش مردانه Bandy است که دارای جنس اسپان لاكرا دار درجه یک و طراحی بی نظیر است که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد.

قيمت : 49000 تومان
ست سوئیشرت و شلوار طرح Anarch

با نزدیک شدن به فصل زمستان و بعد از ان فصل سرما کم کم باید به فکر لباس های پاییزه و گرم باشیم که طبیعتا ست سویشرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست.برای همین امروز پیشنهاد سوئیشرت و شلوار طرح Anarch رو برای خانم های عزیز داریم که امتیاز اصلی اون طراحی متفاوت و جنس آن می باشد.

قيمت : 59000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا تومان ,nike ,مردانه ,قيمت ,سایز ,ویژه ,35000 تومان ,قیمت 35000 ,سایز مناسب ,خزدار مردانه ,قيمت 49000 ,قیمت 35000 تومان ,اسلش مردانه bandy ,هودی خزدار مردانه ,قيم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود همه چیز fars trade سایتی برای همه تدریس خصوصی ریاضی هفتم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان نیاز روز مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان پارس آباد اجناس فوق العاده فروشگاه اینترنتی آپو دانلود